See y’all!

15 mei 2018 - Chicago, Illinois, Verenigde Staten

Well, well, well. Er komt een einde aan onze (Mississippi) bluesreis waarin we het spoor van de grote bluesjongens hebben gevolgd. NOLA, Clarksdale, Vicksburg, Rosedale, Indianola, Leland MS, Memphis, Saint Louis en als eindstation Chicago. We’ve been there! Een mooi uitstapje naar Nashville (je bent per slot van rekening toch in de buurt) met als highlight natuurlijk The Rolling Stones Exhibitionism, konden we gemakkelijk inpassen.

De laatste avond hebben we doorgebracht in (hoe kan het ook anders) Buddy Guys Legends. Buddy is de laatste nog levende bluesgigant van een generatie die er voor zorgde dat de blues aan de basis stond van de popmuziek zoals die in de jaren 60 ontstond. Ook hij kwam vanuit de Mississippi Delta naar Chicago. We hebben een beetje zijn weg kunnen volgen.

We staan op het punt om te vertrekken naar het vliegveld. De terugreis komt na een paar grandioze weken in het land van de blues. Leuk dat jullie mee hebben gelezen en leuk ook jullie reacties daarop! See you in Holland (a country around Amsterdam😉).

1. Heleen:
    Goede terugreis! Waren mooie verhalen
  2. Veronica Blokland:
    15 mei 2018
    Misschien zitten jullie al aan boord (weet niet met welke airline jullie vliegen).
    Nogmaals een goede vlucht en goede thuiskomst.
    En dan maar even verder dromen over al het moois dat jullie gehoord en gezien hebben.
    Zo te zien is Chicago ook niet verkeerd en een beetje look alike van The Big Apple. (Wat ik een heerlijke stad vind voor af en toe een paar daagjes)
    Ga de verhalen missen 😍😍🎸🎸
  3. Marja:
    15 mei 2018
    Dag Mannen! Goede reis en bedankt dat jullie ons drie weken lang deelgenoot hebben gemaakt van jullie geweldige reis! Ik zal de prachtige, humoristische verhalen gaan missen! Genoten heb ik er van! Tot gauw in Nederland! Lieve groet!
  4. Gerard Endenburg:
    16 mei 2018
    Bedankt voor de fijne en informatieve blogs.
    Ik heb ervan genoten!
    Goede reis en welkom thuis!